کد خبر 464640
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

دارنده مدال نقره وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت:‌ کشتی‌ گرفتن با روس‌ها راحت‌ است چرا که آنها کشتی می‌گیرند، اما حریف ارمنی ضد کشتی گرفت.

به گزارش مشرق، قاسم رضایی درباره کسب مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: زحمت زیادی برای حضور در این مسابقات کشیده بودم و خوشحالم که دست خالی برنمی‌گردم، اما خودم راضی نیستم چون برای طلا به میدان رفته بودم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما حریفم گروه بسیار راحت‌تری نسبت به من داشت و شاید در مجموع 5 دقیقه هم کشتی نگرفت، اما من با کشتی‌گیران روس، کوبا و ترکیه رقابت کردم که توان زیادی را از من گرفت. از طرفی کشتی‌گیر ترکیه بسیار ناجوانمردانه مبارزه کرد و با شکستن سرم، مصدومم کرد.

قهرمان المپیک لندن تصریح کرد: البته آلکسانیان آمادگی بدنی بهتری نسبت به من داشت و مشخص بود که بیشتر از من زحمت کشیده است و تلاش می‌کند. من هم باید تا زمان باقیمانده تا المپیک بیشتر کار کنم و نقاط ضعفم را برطرف کنم تا بتوانم طلای لندن را در برزیل تکرار کنم. البته نسبت به سال گذشته آمادگی بهتری داشتم و با این حریف بهتر کشتی گرفتم، اما روش کشتی‌گیر ارمنی به گونه‌ای است که ایستا کشتی می‌گیرد و بیشتر بر قدرت بدنی و فیزیکی متکی است تا اجرای فنون کشتی.

رضایی درباره پیروزی سه‌باره‌اش مقابل کشتی‌گیران روسیه و اینکه به نظر می‌رسد به بردن روس‌ها عادت کرده است، گفت: بله، کشتی‌ گرفتن با روس‌ها راحت‌ است چرا که آنها کشتی می‌گیرند، اما حریف ارمنی ضد کشتی گرفت. هر حریفی که روی تشک کشتی بگیرد در مسابقه مقابل من کم می‌کند و محکوم به شکست است، اما حریف ارمنی ضد کشتی گرفت.

دارده مدال‌های نقره و برنز جهان تصریح کرد: من هم تنها به خاطر این مانده‌ام تا طلای المپیک لندن را تکرار کنم. این مدال جهانی هم یک قسمت از مسیرم در راه رسیدن به این هدف بود که امیدوارم پایان خوبی داشته باشد، اما باید خودم را به حریف اصلی‌‌ام که همین کشتی‌گیر ارمنستانی است برسانم تا در المپیک از سد او بگذرم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس